cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

21 June 2010

Repair Kereta - luar jangka

Asalamualaikum...

Sekarang nie tengah letih tunggu kereta tengah repair.. formen pon tak tahu apa silapnyer... penat aku saya tunggu oo... skrg nie baru tahu.. oil pump dia rosak... yerlah benda dah 10 tahun memang lah senang rosak... dan ini di luar kawalan aku. saya . sbb benda nie letaknyer di dalam tangki minyak... mcm ner nak check kan... hemm.. maka 1 hari lagi aku  saya bercuti.. padahal kat office tu berlambak- lambak kerja, sbb tahu akan boring nie.. maka aku bawak lah lappy wife aku  saya nie.. sib baik ada berukband celcom nie.. dapatlah online walaupon tak selaju mcm siputmax saya  kat office... akan tetapi untuk aku saya catatkan sediit entry dalam blog ini kira oklah kan....  hemmm .. di sebabkan ketensionan aku tu.. maka entry ini pon mcm bosan ajer kan.. tak tahu lah korang mesti tension & boring baca entry nie.. so mintak lah maaf banyak banyak yer....


salammm.... layanzzz....

1 comment: