cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

25 June 2010

Penat Tunggu Nuffnang

Penat saya aku tunggu iklan kat Nuffnag tu keluar kat blog saya aku x muncul2 jugak.... yang peliknyer orang lain tu bersusun2 iklan kat tempat dia.. saya aku plk visitor yang tak berapa ramai nie.. x muncul2 plk iklan dia.. dah ikut dah mcm cik dahlia ajar tu same way (BTW thanks sis! u great blogger).. saya aku rasa mcm nak try provider lain lah plk... mangga ads ker adverlet (betul ker saya aku eja nie?) alah x per lah janji bunyi dia mcm sama on ajer lah kan... tapi kang campur aduk plk kang jadi hal kat nuffnag tu.. ubah plk saya aku punya status gillerati pegi biasa jer.. tapi berapa lama lagi perlu saya aku tunggu wahai nuffnag ? pilih bulu ker ? nuffnag nie ? apa plk pilih2 bulu nie x aci lah oi... aci aci bukak pintu nana datang bawak hantu... he he he tengok visitor ramai.. uniqe visitor pon ramai.. satu lagi adsense.. pon x berubah2.. padahal ramai yang click iklan tu.. nie lagi satu nak buat saya aku klr api nak aku fire ajer pakcik google nie... jeles gak orang lain leh dapat riban2 duit dari google atau dari nuffnag nie... nak jugak rasa lepas lah jugak duit bayar insuran keta & roadtax keta aku saya kan.... he he he

Haraplah mana mana otai bloggers yang ada idea mcm nie nak buat nie... pls bagi saya aku sedikit info... drop me your mail at akmjrr001(at)pakcik googlemail(dot)com pls help me...

oklah Layanzzzz ajer...  nak nagis nie...

No comments:

Post a Comment