cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

25 June 2010

AMARAN KERAS ! Jangan Tengok Kalau Tak Sanggup ! Penguguran Janin.

 AMARAN KERAS ! JANGAN TENGOK KALAU TAK SANGGUP ! Saya tak bertanggungjawab atas apa yang terjadi kepada diri anda dengan tengok video klip ini !

SUBHANALLAH ! ASTARIRULLAHALAZIMM....
Proses Penguguran janin .... kepada yang tak ada kekuatan di larang sama sekali untuk tonton video ini, saya tak bertanggungjawab sekiranya terjadi apa apa kepada anda...

Saya paparkan di sini sekadar ingin mengingatkan kepada diri saya dan juga kepada diri kawan2 semua hebah2kanlah berita ini dan bersama samalah kita awasi diri kita, dan juga kawan2 kita tentang ini....


>


Iskh apalah salah janin tu kan... tak sanggup rasanya nak tengok sampai abis...
semoga anda mendapat sesuatu daripadanya... amin...

apa apa pon Layanzzz.....

3 comments:

  1. alooohh..tak dpt tg =k vid tu sbb dia kata private la pulokk..hmmm

    ReplyDelete
  2. mmg x dpt tgk..tapi biler kita buka you tube..taip pengguguran janin...dpat tgk..nauzubillah...mcm x dr hati perut betul ler diorang nie..

    ReplyDelete