cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

30 June 2010

Buat kawan kawan Winner VS Looser ! Anda yang mana satu ?

Asalamualaikum semua..

Selama ini setakat mana  anda nilaikan diri anda sendiri ? 
sebab mcm entry yang lepas saya aku ada nyatakan yang tiada siapa yang sesuai menilai diri anda selain diri anda sendiri begitu juga dengan anda boleh tipu sesiapa sahaja kecuali diri anda... fikir fikirkanlah yer...

Jadi dekat sini saya aku nak sharekan dengan semua kawan-kawan, teman teman bloggers mahupon pembaca kat luar sana.. apa beza winner dan apa beza looser !


Sebagai renugan kita semua kita dilahirkan sebagai pemenang ! jadi mengapa kita perlu menjadi pasif dan merubah diri kita menjadi looser (orang yang kalah ) ?

Kikis segala rasa sikap negatif dalam diri kita Insallah kita pasti menjadi winner!

Tapi saya aku percaya semua bloggers adalah seorang winner... betul tak ?

So apa kata korang semua ? .. jangan lupa komen sikit... dan Layanzzzz ajer... :)

1 comment: