cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

23 June 2010

Apa ada dengan Payu dara wanita - Opsss... 18SX tau...

Masa tengah terbang melayang di tiup angian tersinggah satu tempat dan saya jumpa artikel ini,
sejauh mana benarnya kenyataan ini saya pon tak tahu... kalau bagi pendek umur boleh kot.. sebab kena bantai tenung payudara orang.. sensitif ooo...  bukan nak suruh orang jadi jahat tapi nak mintak pendapat korang semua benarkah kajian ini ? dan bukanlah nak menghina kaum hawa.. akan tetapi berbanggalah dengan kejadian ALLAH SWT keatas diri anda.... dan lagi satu saya nak ingatkan bagi yang dah berumahtangga macam saya .. wife ada kan... bagi yang belum lagi... tunggulah sampai dah sah nikah nanti tengok lah puas-puas ok...


 Ini dia artikelnya....


sekali lagi saya ingatkan maybe isu ini sensitif.. so saya mintak maaf banyak banyak tau bagi kaum hawa... bukanlah niat saya nak suruh kawan-kawan bloggers dan jugak readers kat luar sana jadi jahat tetapi nak berbincang sesama kita selalunya kajian kajian yang macam nie lah yang selalu mengelirukan kita...

Maybe boleh pendek umur kot ....  Tetapi percayalah setiap Kedajian ALLAH SWT itu ada hikmahnyer.... semoga kita mendapat sesuatu yang berguna dengan berbincang sesama kita.... amin...

apa apa pon jangan lupa komen... & layanzzz...

1 comment:

  1. pernyataan tersebut banyak falasi. die kate kajian dibuat di eropah bukan di seluruh dunia.mungkin ini hanya untuk orang eropah sahaja.budaya mereka.not our culture.kalo nak buat kajian kene amek sample dari seluruh dunia.baru accurate.

    mungkin betol juga.sebab tu la kene kawin.hehehe.

    ReplyDelete