cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

04 May 2010

Malam yang hening

Malam yang hening.. aku tengah tunggu kol 10pm sbb nak tengok chanel 811 .. nak tengok wrestling, sesetengah org ckp mengarut jer... tapi bagi aku itu hiburan.. ada gak skill 2 yang boleh kita perhatikan & pelajari.. mana tahu tetiba jer ada org nak serang kita leh lah jugak smackdown diorang kan..

well bila bercerita pasal pertahanan diri teringat aku semasa sekolah dulu aku nie belajar silat lah... & wife ckp dia minat kat aku sbb aku belajar silat.. he he he.. Alhamdulilah langkah2 dia masih lagi aku ingat hingga kini... ok lah aku nak pegi tengok wrestling dulu .. karang dah abis or esok aku sambung balik coretan ini....

tapi malam nie mmg sunyi.. lepas hujan kot ptg td... hemmm ... salam sejahtera semua...

No comments:

Post a Comment