cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

30 May 2010

Masa Untuk tidur

Asalamualaiakum...

hemm.. ! minggu yang panjang dapat refesh balik hari ahad nie... tapi x berapa nak refesh sgt sebab pagi tadi bawak kakak kakak ipar pegi tengok anak dia di sebuah sek sains di Negeri Sembilan ini...

Tapi sebelah petang lepas hantar mereka ke seteyen Keretapi.. dan timbulah satu hal yang aku tak dapt nak describe ler.. actually nie kali ke 2 lah yang aku ketahui... sepatutnya keretapi sampi di sebuah stesyen pada pukul 3:30 ptg.. tapi x kelihatan pon pada masa yang di tetapkan... puas aku terjengah sana terjengah sini.. tak tahu nak refer mana.. tiba tiba ajer aku nampak staff KTM dok asyik nyembang.. so aku dekati .. dan say sorry uncle.. tumpaang tanya sikit .. keretapi dar KL ke Selatan pukul 3:30 pukul berapa sampai yer... sib baik ler uncle KTM nie dengan ikhlas hati jawab.. ohh dia lewat 1 jam.. pukul 4:30 nanti sampai... huh... 1 jam tu.. hemm biasalah kan.. tapi aku pernah tunggu keretapi sampai 2 jam.. delay dari KL untuk ke selatan... hemmm sedey oo.. ngantuk nak tunggu.. sib baik ada ramai orang kat stesen tu... sesak.. so aku ambik keputusan nak bawak akak & akak ipar aku ke shoping complex ler... hemm.. sesak jugak kat sana.. maybe sebab hari cuti kan... hemmm ... nampak jugak angota Polis wanita .. & angota polis Lelaki yang buat rondaan... hemm.. bagus lah terjaga sikit keamanan kawasan town sini kan...

Lepas tu dia naik ajer keretapi tu.. aku pon gerak lah balik rumah... penat oo.. ingat nak rehat2.. tapi masih lagi ada kerja yang perlu di uruskan.... nak pegi rumah baby sitter anak sbb nak bagitahu van yang selalu ambik sufi pegi sek PASTI tu dah x lagi beroperasi hemm mcm ner nie.. kena bincangkan dengan cikgu ler... maybe boleh tumpangkan dia untuk pulang dari sekolah... hemm.. tapi x der keputusannyer.... abis mcm ner sufi nie nak pegi sek plk esok nie....

Argh... tension lah... x dapat refresh mind and body lah hari nie.. nie pon dah lewat malam.. esok nak pergi kerja.... dah ler kerja pulak dah berlambak2 tunggu untuk di uruskan... hai.. x per next week lah maybe leh refresh blk.. tapi dah ada perancangan nak balik kampung lah pulak....

hemm.. tengok lah keadaan... mcm ner nanti... ok lah rasanyer dah lewat... tapi perut nie dah berkeroncong lah pulak.... hemm mcm ner nie.... hemm nak off lepas tu nak pegi tidur....

ok semoga berjumpa di lain kali....

selamt malam....

Asalamualaikum.........

No comments:

Post a Comment