cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

25 May 2010

Permata Yang Hilang

Asalamualaikum semua...

Adakah anda pernah dengar sebuah buku "PERMATA YANG HILANG" ? - buku ini amat berguna dan menjadi panduan bagi semua, pasangan yang baru berumahtangga yang dah lama berumatangga.. mahupun yang bakal berumahtangga... maaf saya katakan bagi yang gagal atau hampir gagal dalam melayari alam rumahtangga.. ada panduan dalam ini yang mungkin dapat memberi panduan bagaimana melayari bahtera rumahtangga.... bagi yang nak tambah cawangan pon takada salahnyer... tapi jangan libatkan saya pulak dalam kes ini..(he he he)





Jadi yang berminat bolehlah dapatkannyer.. melalui saya... hanya 4 langkah mudah...

1) email saya dia usahaciptajaya@gmail.com or SMS 0169282028

2) saya akan email / SMS no akaun CIMB

3) Depositkan Wang RM 15.00 & simpan Slip / CIMB Click lagi baik.

4) Hantar Email ke usahaciptajaya@gmail.com atau sms ke +60169282028
Nama, Masa, Tempat dan jumlah. Lepas confirm ajer saya akan hantar email beserta dengan
E-book tersebut.

Bagi yang berminat untuk datang dalam bentuk DVD pon boleh hanya tambah RM5.00 untuk kos penghantaran menggunakan Perkhidmatan Pos Laju... dan pastikan anda sertakan alamat anda sekali (yang ada orang untuk terima kiriman tersebut) - Syuh... diam diam jangan cerita dengan orang.. kalau pakai DVD saya sertakan sekali bonus video... (18SX) .... jadi terpulanglah mana yang anda suka yer....

Saya jamin segala panduan tersebut adalah yang asli tiada tokok tambah mahupun pengurangan keatas produk tersebut.

Semoga anda berbahagia -- itu matlamat saya.....

Kata Orang... Kalau Kail Panjang sejengkal.... lautan dalam jangan nak di duga....

Tanggungjawab suami memastikan Isterinya di beri Nafkah batin secukupnya -- dan tanggungjawab isteri memastikan layanan keatas suami mencukupi... panduannya.. ada di dalam ebook ini.....



Jadi pastikan anda dapatkan ebook ini dengan segera....

P.S. 18 tahun keatas sahaja tau....

No comments:

Post a Comment