cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

08 July 2010

Yahoo... Aku Dapat Duit ! - sesiapa nak duit ?

Asalamualaikum semua !

Pagi tadi masuk kerja awal awal pagi di wajibkan untuk semak email company.. tiba tiba ternampak satu email yang tak pasti siapa pengirimnya ! setahu saya aku dah buat spam protect untuk inbox company nie.. macam mana yang tidak di ketahui pengirimnya leh sampai nie... mesti email nie legal kan.... so bukak jer email tu... aku hampir nak menjerit ! YAHOOO.... nak tahu apa sebabnya ?

Sebabnya ada tah sapa sapa tah nak bagi saya aku duit.... bukan  RM 10.00 atau RM 100.00 tetapi USD 9 ... ops.. bukan USD 9 Dollar tetapi USD 9 Juta Dollar... wow... complete figure dia ialah USD9,5000.00 Dollar wow kalau convertkan duit tu ke RM... banyak tu.. leh dok sebaris dengan Dato Mokhzani... CEO SIC tu beb... pergh ! hebat kan..... kah kah kah.... tak dapek den nak menolongnyer....

 Korang nak tengok email dia.. siap pakai letterhead fifa lagi... pergh takbley tahan oo.... ini dia..

Sila Klik Picture untuk tengok lagi jelas...


Apa lah kan.. x abis abis nak tipu orang kan.... hemm dunia dunia kan....

Tapi kalau betul2 dapat kan bagus kan.. leh seatle macam2 benda.. boleh buat sedekah kat masjid anak yatim  bin Yatim x bley yer... dsb... memang dari dulu tu niat saya aku...


So apa komen korang ?  Layanzzz ajer.....

2 comments: