cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

12 July 2010

Madu 3 dengan Sambal Belacan !



Seksta Suami beristeri 3 …. Sekadar teguran dalam melawak!

Di Rumah Isteri no satu

Suami    :Awakkan tahu saya tak boleh makan nasi ...kalau tak ada sambal belacan..kenapalah awak buat macam nii kat saya...

Isteri 1  :Maaflah abang...... Ah Chai tu kata stock belacan dah habis....

Suami    :Dahlah cakap banyak tak guna......saya nak balik rumah Milah madu awak tu… (isteri kedua).....

Isteri 1  :Janganlah abang...malam niii kan turn saya........


Tanpa banyak cerita...suami terus angkat kunci kereta...... Jalan.....

 Di rumah Isteri no dua !

Suami    :Mana sambal belacan ????

Isteri 2  :Tengok jam pukul berapa ???? Abang balik dah lewat sangat...tentulah sambal belacan dah habis....

Suami    :Buatkan lah untuk saya sikit......

Isteri 2  :Tak mahulah saya.. Dah malam niii bising bunyi lesung batu....marah orang nanti....(sambil menampal bedak sejuk kat mukanya)… apa pakai blander tak boleh ker ?


Tanpa banyak cerita jugak..suami terus angkat kunci kereta...... Jalan.....

Di rumah isteri ke tiga !

Suami   :Tak buat sambal belacan ker malam niii???

Isteri 3  :Tak buat pun...... (Sambil mengecat cutteq kat kukunya)

Suami   :Kenapa tak buat  ?????

Isteri  3 : I mana suka makan sambal belacan...you sorang ajer yang suka....lagi pun mana I tahu you nak balik  kan malam ni..... lagi pon bukan giliran I kan malam nie…

Suami    :haaaaaaaaaaaa..... Semua tak ada sambal belacan...macam niiii Aku kahwin lagi satulahhhhh.....

Isteri  3 :Boleh I bagi cadangan ?

Suami    : Apa dia????

Isteri  3 : so yang  keempat niii you kahwinlah dengan tauker atau anak tauker belacan yerrrrr.... senang hari hari you boleh makan sambal belacan.. nak bau belacan hari hari pon tak apa…

Suami    : Laaaaa…..  ishk ! macam mana nie ?



Mesti terliur kan... pergh !

  
Dah baca???? Apa pendapat anda.....Dalam dialog nii ada yang tersirat Dan tersurat....Jadi Fikirkanlah....


(Dialog nii adalah rekaan semata2..tiada kena mengena dengan manusia didunia ini..Jika ada...hanyalah kebetulan sahaja .....)

P/S: Madu =  manis di nama tapi tak manis di jiwa !

So apa komen anda ! & Macam biasa Layanzzz ajer....





No comments:

Post a Comment