cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

15 July 2010

Cara menarik Untuk Mengikat Kasut ! - Jangan sampai terikat sudah !

Asalamualaikum Semua ! Salam sejahtera semua ! salam 1 dunia ! sbb ramai sangat orang luar baca and kunjung blog saya ni.. so 1 dunialah kan... ewah2.. perasan mcm bagus ajekan saya nie.. he he he...

Saje jer nak kongsi dengan anda semua satu benda nie... cara cara nak mengikat kasut !

macam nie yer...


 







 Kalau Picture ini kecil.. sila klik kat picture tu bagi besar lah yer


So macam mana .. biasa yang macam nie awek2 jer yang buat dan jugak kepada yang sukakan kelainan...tapi di nasihatkan buat kat kasut untuk pegi jalan jalan ajer yer.. jangan nanti buat kat kasuk pegi sekolah kang... ada yang kena halau balik dek guru displin kang saya tak tanggung ! tak pon mana tahukan pemain bola sepak kang ikut cara nie buat ikat tali but bola... buat lawak jer kan.... ha ha ha

Sila komen yer... tukang komen paling banyak nanti saya bagi hadiah yer... he he he

Apa apa pon mcm biasa .... Layanzzz ajer

5 comments:

  1. lama tak pakai kasut tali camtu...
    rindu lak rasanya..

    ReplyDelete
  2. peh..skang ni nk pakai kasut betali pun malas da..hehe..tapi style ah care2 ikat kasut nih..

    ReplyDelete
  3. hidden knot tu selalu buat mase skolah dulu! =)

    ReplyDelete
  4. adik aku,susah pyh anyam yg mcm dam tu...
    biarpun llaki tp tgn klau pasal nk mlawa,mmg jd sgt2..

    ReplyDelete
  5. haha...x taw pun camna nak ikat tali kasut yg lain2 tu...selama ni ikat biasa2 je...menarik arr...nak test la...tq tuan rumah!

    ReplyDelete