cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

16 September 2010

Selamat Hari Malaysia - Malaysiakah di Hati anda ?

Asalamualaikum semua, Salam Shawal.. Salam Satu Malaysia.. & Selamat Hari Malaysia....

Bertemu kembali di ruangan blog ini... Hari ini tak nak cerita panjang panjang hanya nak ucapkan "Selamat Hari Malaysia" buat semua warga Malaysia - ada yang masih bercuti, al maklumlah kan hari raya lagi kan... dan ada pula sama macam saya dah kembali bertugas.. hari ini saya bekerja kesian saya kan... tapi tak apa demi bangsa dan negara poket sekali lah saya gagahkan diri untuk kembali pergi kerja pagi tadi ! kata bos tripple pay ! yer ajer bos nie !

Apa apa pon apa yang anda lakukan hari ini... pastikan anda mengutamakan keselamatan yer...

SELAMAT HARI MALAYSIA !

p/s: pasti jalan raya sesak hari ini kan..... jadi bersabar lah di jalan raya....

No comments:

Post a Comment