cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

27 January 2011

Jasa anda semua & Nuffnang ! - Terima Kasih

Asalamualaikum semua! Salam sejahtera keatas kawan-kawan semua,

Mesti hairan kan kenapa aku minta maaf? (Yer ker? - kot kot korang kata ada aku kesah ? He he he)
- Bukan aper lama dah aku tak update entry terbaru dalam blog nie... apa lagi nak bersiar-siar ke blog korang.. Hanya beberapa blog ajer yang sempat aku lawat.. Bukan apa semenjak awal bulan 11/01 yang lepas aku di berikan banyak tugasan yang sangat penting dan "URGENT" - memang tak sempat nak update blog lah.. Memang ada banyak info dan maklumat yang nak di kongsi bersama kawan-kawan di dunia maya nie... Dan juga readers’ sekalian…
Namun begitu masih ada jugak pelawat-pelawat yang sudi singgah ke blog aku yang dah bersawang mcm dalam gua... Terima Kasih aku ucapkan... “JASAMU DI KENANG”


  Dan dalam tempoh tersebut aku telah terima cek dari pakcik Nuffnang, walaupon tak banyak aku merasa bangga jugalah akhirnya terima cek dari hasil penat lelah aku dalam tempoh 4 bulan lebih telah datang hasilnya, setelah aku bank in kan cek tersebut dalam masa 3 hari telah masuk dalam akaun… apa lagi sebanyak RM 10.00 telah aku dermakan dalam tabung masjid di sebuah masjid di Seremban nie…dan aku niatkan untuk semua kawan-kawan dan juga visitor yang sudi klik iklan yang di siarkan di BLOG Abd Karim MJ nie…  dan juga kepada Nuffnang yang tetap sudi menjadikan aku nie tempat menyiarkan iklan ! – Semoga syaikat nuffnang nie akan menjadi lebih kukuh dan juga terkenal di seluruh dunia, dan mana tahu leh jadi syarikat penyiar iklan online terungul di dunia.. amin… dan masa tu nuffanger mesti rasa amat berbanga dengan menjadi salah seorang ahli syarikat yang terunggul dalam bidang pengiklanan online di dunai kan… Iinsallah !
Selain itu RM 10 lagi aku dermakan atas nama Keluargaku yang tersayang.. Wife aku, dua orang hero ku, kerana dengan sokongan wife aku, serta masa untuk anak-anak aku yang aku korbankan untuk blog ini telah mendapat pulangannya… jadi Insallah dengan sokongan mereka aku akan terus menulis dan berkongsi maklumat untuk semua!
Oklah rasa cukuplah entry kali ini, moga kita bertemu kembali di entry yang lain.. Insallah sehingga itu macam biasa … Layanzzz ajer !

Asalamualaikum !


No comments:

Post a Comment