cursor

Proton Logo

rcd

Tabungan (tolong Klik Di sini)

ADSENSE

protection

Ratings and Recommendations by outbrain

Mereka Cool Sbb Jadi Follower saya.. Anda rasa anda cool ? Jadilah Follower saya.. TQ

23 March 2011

Klip Video lucah pemimpin pembangkang ! apa kes ?

Asalamualaikum semua ..

Panas panas panas... mari- mari kita tengok sapa yang kena.....

Apa yang dapat di buktikan ?
Thanks yahoo.com!

Kecoh sekarang nie timbul isu klip video pemimpin tertinggi pembangkang. ramai yang dah tengok klip video tu kebanyakanya kalangan pemimpin jugak. (naperlah jadi macam nie)

Macam macam hal timbul sekarang nie..  sejak dari pilihan raya yang lepas sampai sekarang nie (dah nak pilihanraya balik dah) asyik hal2 yang sama sajer balik2 isu nak jatuhkan moral orang lain.. agak agaknyer dah tak ada isu lain lagi ker ?




Tak nak cerita banyak lah kan cuma saya berasa heran kenapalah sikap "ingin tahu" dan "gemar" menonton aksi aksi yang sepatutnya menjadi rahsia antara suami dan isteri (pasangan) ini mungkin menjadi hobi ramai orang, bukan setakat sumber dari luar negera tapi sekarang ini dah jadi mcm satu kebiasaan pulak nak tengok bangsa sendiri punya mungkin nak tengok skill kot atau nak bandingkan skill sendiri dengan skil orang lain kot...

Cuba anda bayangkan betapa gembira dan seronoknya anda dapat tonton aksi orang lain dan itu satu penghinaan buat pasangan tersebut...dan pada satu hari munculah.  "klip video terbaru di pasaran".. anda dapatkan dan anda dapati klip video itu adalah anda dengan isteri / suami anda kekasih anda apa yang anda rasa ?

 Kredit to Yahoo.com.


jadi siapa yang gembira dan siapa pula yang malu ????

Dengan kecangihan teknologi sekarang ianya bukanlah yang mustahil sebab pelbagai device yang canggih dan murah-murah boleh di dapati dengan mudah.... jadi berhati hatilah buat masa sekarang ini...

Sebab dalam hidup ini  "WHAT YOU GIVE YOU GET BACK"

apa komen anda...

bagi saya  tak layan hal nie...

cuma layanzzz ajer blogers... cerita menarik...

1 comment:

  1. SALAM tUAN kARIM.

    saya tak suka politik antara sebabnya masing2 paku ndulang paku serpih...

    ReplyDelete